zondag 15 maart 2009

Ding 15

Via gespod kwam ik bij een cursus Frans, hmmm geen slecht idee. Iedere keer als ik in Frankrijk ben denk ik mijn Frans is echt heel slecht. Maar ach dat handen en voetenwerk heeft ook wel iets.
Dan toch maar bibliotheek Waterweg toevoegen aan Netvibes. Even geluisterd naar Joris Lutz, wel grappig.
Wel grappig, maar hoeveel mensen gaan hier naar luisteren? Wat geeft het voor meerwaarde, als we alle lezingen toch op internet zetten, hoeveel mensen komen de lezingen dan nog bezoeken...

Nog even gekeken naar de luisterboeken voor de jeugd, kwam alleen fragmenten tegen geen complete luisterboeken.
Eigenlijk heb ik zelf alleen het geduld en de rust om naar iets te luisteren in de auto. Dan kan ik alleen rustig mee bléren met een muziekcd. Thuis draai ik bijna nooit muziek, soms een cd met kinderliedjes voor Arian. Nu moet ik er even bij vertellen dat wij thuis een mediacenter hebben en ik niet altijd helemaal goed weet hoe ik alles aan de praat krijg.
Het idee van Robert vond ik zo gek nog niet, weer eens iets anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten