zaterdag 14 maart 2009

Ding 14

Chatten is gewoon geweldig. Kost geen cent en je kunt contact hebben met mensen over de hele wereld.
Zelf gebruik ik vooral chats via Hyves en MSN. Handig voor de contacten met mensen die in het buitenland wonen. Zo spreek ik regelmatig familie die ik niet snel zou bellen zoals o.a. een nicht uit Israƫl. Het scheelt ook behoorlijk kosten. Mijn ouders hebben dankzij mijn broer en mij MSN op de computer gezet. Ok, moeders typt niet zo snel, maar ach kan ik mooi ondertussen de email checken, nieuws online bekijken of met iemand anders chatten.
Maar nu de bibliotheek, eigenlijk nooit aan chatten gedacht. Nu ik erover na ga denken lijkt het me ideaal! Het zou heel wat mail en telefoonverkeer schelen. Als je druk bent zet je jezelf gewoon op offline. Het handige is dat je met meerdere mensen tegelijk kunt chatten, een datum plannen voor een familiefeest gaat bij ons wel eens via MSN.
Het lijkt me niet handig voor onze leden ze denken dan ook dat ze gelijk antwoord krijgen, dit lijkt me niet nodig.
Via gmail heb ik alle emailadressen uit het voortgangsdocument gekopieerd, iedereen krijgt dus een uitnodiging van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten