zaterdag 2 mei 2009

Ding 22

Bibliotheek 2.0 en de toekomst van bibliotheken.

Het stuk van Kees Hamann kan ik maar niet lezen. Ik krijg de melding...... en daarna gooit hij mij eruit. Hij sluit dan alle explorervensters, tot grote ergenis van mij, hoezo 2.0. Vanavond manlief maar eens vragen hoe dit nou weer kan.
Hmmm dan toch maar even mijn Engels ophalen.
Allereerst het stuk van Michael Stephens. Een duidelijk stuk over wat we allemaal eigenlijk wel niet kunnen en vaak ook al doen. Duidelijk dat we ons moeten blijven ontwikkelen!
Nu ik dit artikel gelezen heb zie ik dat er een samenvatting van Anita Lierop is, handige ik.
De mening van Oriënt Express over Bibliotheek 2.0 "doorgaan met nieuwe 'dingen', stilstand is achteruitgang." Is helemaal van nu en deze deel ik.
Verder heb ik me aangemeld bij bibliotheek 2.0 ning community. Het was wel even puzzelen, rondneuzen en uitproberen. Maar het is gelukt en heb verschillende mensen gevonden, berichten achter gelaten en rond gekeken.
Binnenkort maar eens verder rondneuzen!
Nu op naar ding 23!

Vervolg...
Computers.....
Soms...........
Manlief kreeg natuurlijk geen melding......

1 opmerking:

  1. He Djûke, ik kreeg het art van Kees Hamann maar nooit uitgeprint, wat ik ook probeerde: steeds maar de helft. Onuitstaanbaar en ik heb er wel 3 kwartier mee omgeklooid.,.Vast iets heel simpels (wat Annelies misschien in 10 sec zou hebben opgelost), dus uiteindelijk maar op scherm gelezen (lastig)

    BeantwoordenVerwijderen