zondag 26 april 2009

Ding 21

Aquabrowser My Discoveries en andere sociale bibliotheekcatalogi

Sinds het mooie weer, weinig zin meer om met de 23 dingen aan de slag te gaan. Maar vandaag laat de buienradar buien zien. Ook 7 mei komt dichterbij, dus op naar ding 21.
Ga nu voor de tweede keer dit blog typen. Waarom hebben knopjes toch z'n grote aantrekkingskracht op kinderen. Waarschijnlijk omdat het effect bij moeders erg groot is:(
Begonnen met het lezen van de achtergrond info. Rondgekeken op Worldcat. Gezocht naar een Fries boek over Tomke, deze kon ik het beste halen van de NHL in Leeuwarden. Waarom niet uit Joure? Kunnen wij ons als bibliotheek ook aanmelden voor deze site of hoe gaat zoiets?
Het is een gebruiksvriendelijke site en ziet er erg duidelijk uit.
Verder gegaan met My Discoveries. Eigen account gemaakt en begonnen met het maken van een lijst 'Lezen!'. Ik bedenk me weer hoeveel boeken ik nog wil lezen. Waaron duurt een dag niet net een paar uren langer of waarom kan ik niet met wat minder slaap toe?

1 opmerking:

  1. ik wou dat ik het antwoord wist..... bijna klaar Djûke, fijn. wilma

    BeantwoordenVerwijderen