zondag 12 april 2009

Ding 19

Sociale netwerken

Van Hyves ben ik alweer een tijdje lid. Oude vrienden/klasgenoten en collega's gevonden via Hyves. Zelf familieleden die ik niet persoonlijk kende via Hyves gevonden. per toeval kwam ik mijn nichtje tegen op hyves met wie we geen contact hebben. Het contact begint langzaam te groeien via hyves. Wel leuk dat je zo toch nog een beetje op de hoogte bent van elkaar. Het www gedeelte gebruik ik niet maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel altijd de www'tjes van anderen lees.
Hyves is iets waar je uren mee zoet kunt zijn.
Via hyves ook lid geworden van de bibliotheekjeugdsite ook is er een site voor bibliothecarissen. Wel leuk om eens rond te kijken. Rond de NVD stonden er tips op rond Anton.
Nog even rondgekeken bij Dizzie.nl en Facebook. Op de Hyves van 23 dingen kon ik niet inloggen.
Geloof dat Hyves wel genoeg is voor me, dit is soms al niet bij te houden.
Wat we hier als bibliotheek mee kunnen. Dizzie is wel iets wat we kunnen promoten in de bieb. Verder kun je je aanmelden bij de verschillende relevante sites.
Om nu als bibliotheek een eigen hyvespagina te maken, nee geloof niet dat dat echt een meerwaarde heeft

Geen opmerkingen:

Een reactie posten