zondag 3 mei 2009

Ding 23

HIEPERDEPIEP HOERA!!!!!!!!
De finish, ding 23!

23 dingen was voor mij.....
Een geweldige cursus, waarvan ik meer geleerd heb dan ik in eerste instantie dacht. Ach ik dacht ik ben al lid van Hyves, Google enzo ken ik wel, dus een makkie....
Nou dat viel toch nog even vies tegen. En dat was nou net wel heel erg leuk!
Nu blijk ik officieel klaar te zijn met de 23 dingen, voor mijn gevoel ben ik dat nog lang niet! Het lijkt wel op heb ik aan veel dingen alleen nog maar mogen en kunnen snuffelen.
Er zijn nog genoeg dingen waar ik meer van wil weten en meer mee wil gaan doen. Dilicious bijvoorbeeld. Het lijkt me handig om één te maken met alle handige sites voor de jeugd.
En dan het bloggen het blog zal niet nu ineens stoppen. Zo heeft Robert al een prachtige blog op skarsterlânnieuws. Maar we kunnen hier nog veel meer mee gaan doen, zodat de klanten ook meer interactief betrokken zijn.
Netvibes is iets wat ik ook zeker nog veel zal gebruiken, nooit geweten dat het er was. Hij is en blijft mijn startpagina!
En dan al die muziekdingen, hier zal ik weinig tot niks meer mee gaan doen. Dingen waar ik gewoon niks mee heb en ook niks mee zal krijgen. Het zijn in mijn ogen dingen die ik zowel privé als voor het werk niet zal gebruiken.

Met zijn allen zijn we heel wat wijzer geworden en weten we dat we vooral door moeten gaan met bibliotheek 2.0!!

10 opmerkingen:

  1. Hoi Djûke, no do bist 'r ek! Lokwinske! Mei de tonge op 'e skuon, oant justerjûn ta let oan 'e gong, mar no sit it d'rop. Ik bin mei dy iens: we moatte it ûnderhalde en ûntwikkelingen folgje, benammen by de jeugd. Wat stiet jim soantsje d'r prachtich op, de hannen kinne yn de hichte
    groetnis

    Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lokwinske Djûke mei it beheljen fan'e finish!
    Moais dasto as "jongster" ek noch wizer wurden bist fan dizze kursus. As je sa'n supporter as Arian ha, kin der ek weinig mis gean. Wat in prachtige foto (hy kin sa mei as supporter fan It Hearrenfean! Hooplik kinne wy op 17 maaie mei de bekerfinale de hannen ek sa de hichte yn ha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Djûke, je bent er ook, gefeliciteerd. Ik ben er maar druk mee vanmiddag al die mensen die nu tegelijk klaar zijn. Ik zou eigenlijk druk aan de studie gaan maar ben nu al weer een hele tijd alleen maar met de blogs bezig, helaas. Nu moet ik me er straks toch eindelijk toe zetten anders komt het niet goed.
    Nu hebben we maandag een flinke groep mensen vol met ideeen, daar moet vast iets moois uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Arian juicht terecht voor z'n moeder die 't toch maar weer heeft klaargespeeld deze 23dingen tot een goed einde te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd, wat is ie al groot! leuk manneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook felicitaties van mij. Wat een toepasselijke foto! Arian zal ook wel blij zijn dat je klaar bent (eindelijk weer mem haar volledige aandacht)..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ha itselde idee as dy, ik ha snuffele. No mei ik dat graach dwaan dêr net fan, mar wol der takommende hjerst toch mar wer in kear mei oan de slach. en dan bin der fêst wol wer nije dingen.
    Mar dit sit derop en Arjan is in pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Djûke met het behalen van de eindstreep. De vlag kan uit! ´t werd ook tijd om op te houden want het is veel te mooi weer en dan willen we allemaal liever buiten zijn. wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Djuke,
    Ook ik ben nu pas alle verhalen eens goed aan het lezen en ben van plan te gaan herhalen van de belangrijke dingen.
    Leuk om je verhalen te lezen en foto's te bekijken.
    Goed dat we zo iemand als jij in ons team hebben die deel uitmaakt van onze doelgroep jeugd en jongeren. (ja misschien volgens jou niet meer maar vergeleken met onze gemiddelde leeftijd nog makkelijk). Groeten Cobi

    BeantwoordenVerwijderen