zondag 18 januari 2009

Ding 5

Zo zo een hele hand vol met dingen. Vandaag, nu het weer toch niet helemaal gezellig is ding 5 gedaan. Alles geordend, zoals dat hoort in de bieb. En ik heb nu een iets nettere netvibespagina. Een nieuwe tab gemaakt met alleen maar nieuwtjes, keurig in 3 kolommen gezet en zo wordt het al aardig netter allemaal.
Tsja en dan de nieuwe rssfeeds welke voeg je toe en welke niet. Inmiddels heb ik er al heel wat op- en afgehaald. Door het meer en meer te gebruiken denk ik dat er wel weer nieuwe bij zullen komen. De feed 'reacties' van de site 23 dingen.nl krijg ik er niet op. Als ik op het icoon klik krijg ik een foutmelding. de feed 'Berichten' ging wel goed, volgende keer nog maar eens proberen.
De netvibes pagina staat inmiddels als startpagina i.p.v. www.nu.nl Zo heb ik bij het openen van internet gelijk alles op een rij en hoef ik thuis 1 wachtwoord minder te onthouden.
Op naar ding 6!

1 opmerking:

  1. Ha dy Djûke. Ik bin no ek by ding 5.
    Maot der aanst ek noch mar mei oan de gong, mar gjin idee of ik oait deze pagina wer brûken gean.
    Groeten, Grieteke

    BeantwoordenVerwijderen