zondag 4 januari 2009

# 4 Netvibes

Iedereen nog een heel gelukkig nieuwjaar!

En dan nu over netvibes! Ding 4 gedaan, na alle info een eigen netvibes startpagina gemaakt en een x aantal rss feeds toegevoegd. Beetje in de weer geweest met de instellingen en tadaa monkie is weer zichtbaar. Toch blijf ik na alle toevoegingen de boel een beetje rommelig vinden. Zal binnenkort eens even kijken of ik de boel overzichtelijker kan maken. Tips hierover zijn altijd welkom!
Verder heb ik een klein beetje veel moeite met het onthouden van alle wachtwoorden en gebruikersnamen. Bij die kan dit wachtwoord niet bij die kan die gebruikersnaam al niet meer, enz. enz.

Zo weet ik ook nog niet wat alles is op mijn algemene netvibespagina, maar dat zal later wel aan de orde komen. Verder heb ik mijn pagina openbaar gemaakt. Nu heb ik een persoonlijke en een openbare pagina. Gaan we later ook iets met deze openbare pagina doen of houden we het eerst bij de persoonlijke pagina?

3 opmerkingen:

  1. DAg Monkie,
    ook ik ben bezig geweest en heb nu 2 pagina's bij netvibes. Ook ik zie soms door de bomen het bos niet meer en ik wil ook zo graag dat het er leuk uitziet. Vnadaag helaas geen tijd meer. Ik wil mijn digitale fotoalbum afmaken en bestellen en vanavond het huis vol met nieuwjaarsvisite... zo gaat dat.
    Ik wil nog wel even weten hoe jij nu al je collega's kunt volgen, is mij nog niet gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. op de site kennelijk niet goed uitgelegd dat het de bedoeling was om een eigen persoonlijke netvibespagina te maken. Bij #5 alsnog een keer uitgelegd door Rob Coers. In principe doen we niets met de algemene netvibespagina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eigenlijk niet wiesje zei, maar wilma zei....

    BeantwoordenVerwijderen